Läslycka 

Eftersom det är första fredagen i månaden betyder det Läskoma för mig. Underbart. Och ännu bättre blir det av att jag fick hem Camilla Läckbergs senaste bok idag ❤ 

Den 29 är det dags för mitt fjärde Read-A-Thon. 24 timmar att ägna åt bara böcker (och sömn). Den här gången har de också fixat tre stycken minireadathons innan självaste dagen. Den första är imorgon, då jag ska läsa i minst två timmar. Den andra pågår från 10-16 April och då är målet att läsa 24 timmar sammanlagt och den tredje infaller den 22 april, då jag återigen ska läsa i minst två timmar. 

Det här är ju precis vad jag behöver just nu. Något som piggar upp medan jag kämpar med utmattningen efter Försäkringskassans avslag. 

Helt perfekt. 

Kommentera

